I Once Loved A Lass
- I once loved a lass - I loved her sae weel
I hated all others who spoke of her ill.
But now she's rewarded me well for my love
For she's gone tae be wed tae another.
- I saw my love To the church go
The bridegroom and bridemaidens they made a fine show
And I followed on with my heart full of woe
She's gone tae be wed tae another.
- I saw my love Sit doon to dine
As I sat doon beside her I poured oot the wine,
I drank to the lassie that should have been mine
Even though she'd been wed tae another.
- The men o' the forest They asked o' me
How many strawberries grow in the salt sea,
I answered the. all wi' a tear in my e'e
How many ships sail in the forest ?
- Dig me a grave Dig it sae deep
And cover me over with flowers sae sweet
And I will lie doon and I'll tak a lang sleep
And maybe in time I'll forget her.
From the collection Songs From Hazzards Huzzah